
Pouk likovne vzgoje je razdeljen na dve ocenjevalni obdobji. Zajema vsa likovna področja: risanje, slikanje, kiparstvo, prostorsko oblikovanje in grafiko. Likovna področja so razvrščena v dveh likovnih sklopih: izražanje na ploskvi in izražanje v prostoru.
Likovna področja si praviloma ne sledijo po vrsti, lahko pa se zaradi narave dela zamenjajo.
SPLOŠNI CILJI PREDMET
Učenci:
-se seznanijo z različnimi oblikami človekovega delovanja in izražanja,
-razvijajo interes za različne oblike likovne dejavnosti,
-usvajajo likovno teoretično znanje ter ostrijo čut za likovne vrednote,
-se seznanjajo z likovnimi izrazili in se usposabljajo za njihovo samostojno uporabo,
-razvijajo zmožnost opazovanja, predstavljivosti, likovnega mišljenja, likovnega spomina in domišljije,
-razvijajo občutek za prostorske razsežnosti,
-ob likovno dejavnem delu krepijo emocionalne, socialne in osebnostne kvalitete,
-razvijajo lastna likovna dela s poudarkom na ustvarjalnosti,
-razvijajo likovno-izrazne zmožnosti in ustvarjalnost,
-razčlenijo in vrednotijo posamezna likovna dela tujih in domačih avtorjev,
-razvijajo zmožnost razumevanja različnih medijev vizualne kulture
-razvijajo zmožnost vrednotenja uporabnih predmetov ter likovne problematike v okolju;
"Navdih obstaja, vendar te mora najti pri delu." (Pablo Picasso)
- Učitelj: Brigita Lindič